Система гідропідсилювача полегшує керування автомобілем.
Цены Контакты
parallax image
Ми в Хантерс Гараж завжди готові допомогти подбати про систему гідропідсилювача керма, та залишимо тут 5 порад.
1. Рівень рідини у гідропідсилювачі керма
Рідина для гідропідсилювача керма необхідна для роботи всієї системи. Більшість проблем з гідропідсилювачем керма виникають через те, що з’явився витік і рівень рідини низький. Ви можете почати відчувати, що кермо важче повернути, і почути писк, коли ви повертаєте кермо.
Ми завжди пропонуємо вам перевірити рівень рідини перед відправкою у тривалу подорож і після повернення. В іншому випадку перевірка рідини підсилювача керма під час заміни масла є хорошою практикою.
2. Шланги високого та низького тиску
Рідина гідропідсилювача керма транспортується через два шланги. Один подає рідину з високим тиском, а інший повертає її назад у резервуар для рідини з низьким тиском. У цих шлангах часто виникають витоки. Періодично їх слід перевіряти, щоб переконатися, що вони не труться між собою, а захисні покриття цілі.
3. Міняйте фільтр щороку
Деякі водії навіть не підозрюють про наявність фільтра рідини гідропідсилювача керма. Цей фільтр слід міняти щороку. Завжди важливо підтримувати рідину чистою та безперебійною, щоб зменшити знос насоса.
4. Огляньте рідину гідропідсилювача керма
Заміна фільтра та збереження вільних забруднень рідини також захищає якість рідини та її роботу. Чим темніше рідина, тим гірше. Якщо рідина темна і в ній плавають частинки, її слід промити і замінити.
5. При необхідності замініть насос
Низький рівень рідини та брудна рідина можуть негативно вплинути на насос гідропідсилювача керма. Якщо ви починаєте чути дзижчання під час їзди, це може бути ознакою того, що насос ось-ось вийде з ладу. Є набагато дорожчі ремонти гідропідсилювача керма, які можуть бути наслідком поганого насоса, якщо його не відремонтувати.