Поради щодо вибору СТО - Hunters Garage - СТО повного циклу
Ціни Контакти Хантерс Гараж
parallax image
Ми працюємо в сфері обслуговування клієнтів та автомобілів все життя, та знаємо чимало побоювань щодо сервісу.
Найпопулярніші:
1. Некоректна діагностика
2. Заміна справної деталі
3. Штучне збільшення часу ремонту
4. Неякісні деталі
5. Імітація заміни мастила
6. Додатковий ремонт без погодження
7. Експлуатація авто працівниками СТО
Не виключаємо, що такі пригоди траплялись в вашому досвіді чи досвіді ваших знайомих. Та ми знаємо, для чого ми створили сервіс: для задоволеності клієнтів та фінансового результату бізнесу. Лише фінансовий результат без задоволеності не забезпечить ні довгостроковий прибутків, ні клієнтів.
Призводить до задоволеності дотримання виробничого процесу всіма працівниками СТО. Будь-яке побоювання клієнтів – це приклад порушення цього процесу.
Некоректна діагностика. В залежності від причини звернення ми проводимо діагностику ходової частини, електрообладнання, КПП, зчеплення чи двигуна. Якщо слюсар чи електрик не впевнений в несправності, він радиться з майстром цеха. В разі нашої помилки щодо ремонту (зробили діагностику – ремонт, а причина не зникла) – ми беремо відповідальність на себе та повторний ремонт проводимо за наш рахунок.
Заміна справної деталі. Дуже складно таке зробити, коли деталь в справному стані. По-перше, всі деталі ми повертаємо власникові і використати в своїх цілях ми не можемо.
Штучне збільшення часу ремонту. Ми користуємось нормативами, які рекомендують виробники марок авто. Так, авто з більшим пробігом чи авто, яке не експлуатувалось давно, може потребувати додаткових робіт для того, щоб дістатись до тієї чи іншої деталі: випресування деталі, іржа, зірвана різьба потребують додатковий час.
Неякісні деталі. Так, ми працюємо не лише з оригінальними запчастинами, але й з альтернативними. Всі бренди ми погоджуємо з власником авто.
Імітація заміни масла – нереально в умовах відкритого сервісу, контролю роботу ремзони та можливості перегляду камер.
Ремонт без погодження неможливий в разі дотримання клієнтського процесу. Сервіс має пам’ятати: авто належить власнику. Ми не вирішуємо нічого самі.
Експлуатація авто власника можлива лише в ході післясервісного тестдрайву на відстані 5 км. Ми фіксуємо пробіг при заїзді авто. Ви також можете фотографувати чи в разі сумнівів скористатись камерами.